نمد سرا

نمد سرا

تزئینات زیبای نمدی ، چیزی که تو هیج مغازه ای پیدا نمیکنید...
نمد سرا

نمد سرا

تزئینات زیبای نمدی ، چیزی که تو هیج مغازه ای پیدا نمیکنید...

حلقه بالرین نمدی




قیمت این کار : 60000 تومان

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان امیر علی یکشنبه 2 آذر 1393 ساعت 08:02 http://amirali_1393.niniweblog.com/

صبح بخیر خانمی
من ابی پرنگ و سبز فسفری (رنگ چمن ) میخوام که با توجه به عکسی که فرستادید فکر میکنم آبی اولی و سبز سومی که کنار آبی قرار گرفته بهتره .
باز هم شما نمد ها کنارتون هست بهتر متوجه میشید .

باشه خانومی

مامان امیر علی جمعه 30 آبان 1393 ساعت 19:43 http://amirali_1393.niniweblog.com/

پول رو که واریز کردم خبرتون میکنم .امیدوارم تا فردا خواهرم هم کارشو انتخاب کنه که اونم به شما نشون بعد واریز کنم .

در خدمتتون هستم.
انشاالله بعد از واریز مبلغ کارتون رو شروع میکنم

مامان امیر علی جمعه 30 آبان 1393 ساعت 16:10 http://amirali_1393.niniweblog.com/

ممنون که زود جواب میدید اینجوری تکلیفم مشخص میشه و خیالم بابت کارهای نمدی پسرم راحت میشه
من با همه قیمتها موافقم .
1)ولی فکر کنم یه اشتباهی شده من کار استیکر رو نمی خوام این استیکر رو خریدم و میخوام بعدا با خواهرم بچسبونمش به دیوار.گذاشتم واسه اینکه ادمکاش یه الگو بشه واسه درست کردن ادمک روی دستمال....که گفتم مهم نیست به سلیقه خودتون بزارید البته من خودم چند تا عروسک نمدی تو سایتهای دیگه خوشم اومده براتون تو وبلاگم میذارم .
2)بابت خرید سطل هم ممنونم .
3) خواهرم تازه ازداواج کرده و کلی تو این دوران زحمت منو کشیده میخوام یه کار نمدی براش سفارش بدم به پاس تشکر اما میخوام سلیقه خودش باشه ،برای همین میخوام خودش یه مدل انتخاب کنه و بعد اونو تو وبلاگم میزارم تا به سفارشات اضافه بشه.
4) راستی یه چیز که 1 ماه پیش هم باهم در موردش صحبت کرده بودیم اما یه بار دیگه برای تایید میخوام بدونم با موضوع زیر موافق هستید یا نه :
من نصف پول رو براتون واریز میکنم و باقی رو از یکی از دوستام که تهران هست میخوام بیاد و موقع تحویل سفارش بهتون بده .مشکلی که نیست ؟
5)خوب با شرایط موجود اگه شما هم موافقید لطفا ش حساب ،فامیلی شریفتون ،ش موبایل و ادرستون ( برای تحویل حضوری ) رو برام بفرستید .
6)انجام این سفارشات چقدر طول میکشه ؟(هر چه زودتر بهتره)
7)تو کار در مورد رنگ سبز و ابی که برای سطل و دستمال ....گفتم استفاده کنید متوجه شدید چه رنگیه ؟چون میخوام مثل تخت و کمدش باشه ،و با سرویس تختش ست باشه .اگه میشه قبل از شروع کار پارچه نمدی سبز و ابی که میخواین استفاده کنید رو برام میل کنید یا تو وبلاگتون بزارید .سبز فسفری و ابی نسبتا پررنگ تا مطمئنا شم همونی که میخوام هست .
8)سبز داخل حلقه ساعت همون سبز تختش باشه .
9)ریسه اخری هم با قیمتی که دادید موافقم و دیگه اون ابرو خورشید ،درخت ،جوجه رو برای ریسه امیر علی فراموش کنید و به جاش ریسه اخری رو درست کنید .
البته عکسهای روی این ریسه نمی خوام همه ماشین باشه میخوام کله ادم ،خود ادم ،ابر و خورشید و درخت ...باشه .و این که به مچسبیده باشه و یه بندک ابی یا سبز به ابتدا و انتهاش وصل باشه که من مجبور به سوراخ کردن زیاد دیوار نشم .
توضیح زیاد میدیم ببخشید چون یه کوچلو حساسم شرمنده..
خیلی خیلی ممنونم.

گلم پاسخ ارسال شد.(پیام خصوصی)
شماره تماس و شماره کارت هم خدمتتون فرستادم.

مامان امیر علی جمعه 30 آبان 1393 ساعت 12:12 http://amirali_1393.niniweblog.com/

سلام خانمی
چه دقیق ،اره دقیقا همون چیزی که خودم می خواستم .
به عکس استیکر توجه نکنید مهم نیست .
1) برای مدل ادمک دخترش هم یه دختر ناز به سلیقه خودتون بزارید ولی مثل فرشته ها نباشه ، دامنش تور توریه یا بال نداشته باشه .شکل ادمکها مهم نیست میتونن متفاوت و با هر رنگ لباس و مدل مویی باشن

2))حالا با این دقت که سفارش رو انالیز کردید در مورد قیمتها هم با جرییات بهم بگید .البته با در نظر گرفتن اینکه برای سطل و دستمال یه رویه نمد برای شکلها هست و تو پر نیستند.

3))یه سطل ارزون پلاستیکی در نطر بگیرید ساده و بدون در،که اخر سر که میخواین قیمت نهایی رو بهم بدید کنارش علامت سوال بزارید چون اول بزاریم کارمون روش مهر تایید بخوره بعد که شما زحمت خرید سطل رو کشید و قیمتشو جدا بهم بگید .
4) قیمت ریسه اخری که جزییات ریز داره برای هر حروف چقدر میشه ؟شاید به جای ریسه قبل اون که توش ابر و جوجه و ادمک داره بخوام فقط اینو سفارش بدم .
یه دنیا ممنون .
منتظرم .

پاسخ ارسال شد گلم.

فقط یه چیزی من 2 تا پیامی که براتون فرستادم رو save نکردم . میشه برام میلشون کنید؟

مامان امیر علی پنج‌شنبه 29 آبان 1393 ساعت 14:14 http://amirali_1393.niniweblog.com/

سلام .
لطفا به وبلاگم یه سر بزنید سفارش نمدی داشتم که با جزییات براتون گذاشتم .اگه میشه جوابمو بدید .
ممنون.

سلام
گلم پاسخ ارسال شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد