نمد سرا

نمد سرا

تزئینات زیبای نمدی ، چیزی که تو هیج مغازه ای پیدا نمیکنید...
نمد سرا

نمد سرا

تزئینات زیبای نمدی ، چیزی که تو هیج مغازه ای پیدا نمیکنید...

نحوه سفارش و تحویل (پست ثابت)


تمامی مدل ها رو میشه به صورت ریسه ی اسم ، حلقه ی در، آویز، پیکسل ، مگنت ، تابلو ،گل سر ، تل و هر چیزی که شما بخواهید آماده کرد.


تمام کارها از نظر رنگ و مدل قابل تغییر با رنگ و مدل دلخواه شماست.


اگر برای دکور اتاق کودک ،جشن تولد  و سیسمونی تم خاصی مدنظرتونه برام ایمیل کنید تا براتون مدل بفرستم.



نحوه سفارش و تحویل :


سفارشتون رو به همراه آدرس دقیق پستی جایی که میخواید سفارش رو تحویل بگیرید ،


 با آیدی 


e_faraji67@


  از طریق  تلگرام در ارتباط باشین.



درخواست شما بعد از پرداخت هزینه ی کالا +هزینه ی ارسال(پست) به لیست سفارشات اضافه میشه و در اسرع وقت سفارشتون آماده میشه و از طریق پست براتون ارسال میشه.



صفحه ی  اینستاگرام


http://instagram.com/mommy.sewing





نظرات 9 + ارسال نظر
سوده سه‌شنبه 8 اردیبهشت 1394 ساعت 13:11

با سلام از تابلو نمدی کد 1 هر سه سایز رو میخاستم لطفا ترکیب رنگها به همون صورت توی عکس باشه...لطفا قیمت رو هم اعلام کنید

سلام
رنگبندی با توجه به نمدهای موجود در ایران ممکنه یه مقدار متفاوت اجرا بشه .
ست 3تایی این کار 80000 تومان هستش

نینا چهارشنبه 24 دی 1393 ساعت 23:58

سلام کارهای زیبایی دارید می خواستم قیمت اون سطل اشغال و جا دستمالی بدونم اگه شماره ای دارید در وایبر یا واتساپم لطف کنید برام بزارید

سلام خانومی . ممنون

35000 تومان هستش . قابل شما رو هم نداره.

فقط پیج اینستاگرام دارم ehsaneh_faraji

منصوری پنج‌شنبه 18 دی 1393 ساعت 09:48

لطفا ایمیلتان را چک کنید.

پاسخ به ایمیلتون ارسال شد

فاطمه جمعه 21 آذر 1393 ساعت 12:44

سلام لطفا ایمیلتون رو چک کنید

انجمن زیبازن چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 09:22 http://www.zibazan.net

احسانه جان سلام،
از شما دعوت می شود، به خانواده زیبازن بپیوندید، زیبازن محیطی برای آموزش، یادگیری، سرگرمی، لحظات شیرین، فروش محصولات، دردودل و استفاده از تجربیات یکدیگر. منتظر حضور گرمتان هستیم.
زیبازن برای تمام بانوان ایرانی[گل]
WWW.ZIBAZAN.NET

مامان امیرعلی چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 13:46 http://amirali_1393.niniweblog.com/

سلام
لطفا به ایمیلتون یه سر بزنید.
منتظر جوابتون هستم
ممنون

سلام .
ایمیلتون رو چک کنید گلم

فهیمه سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 14:19

عزیزم تعداد یعنی تا چندتا تل؟
عروسکهای بالرین اون وسطی روی حلقه میخوام همین رنگ و طرح

بالرینی که پاهاش رو باز کرده مدنظرتونه؟
لطفا ایمیلتون رو چک بفرمایید خانومی.
شماره تماسم رو براتون فرستادم.

فهیمه یکشنبه 4 آبان 1393 ساعت 14:04

سلام
من از این گلسرها میخوام میشه قیمتش بگی؟

سلام. گلم گلسر های گیره ای هر عدد 3500 تومان هستش. تعداد که بالا باشه تخفیف هم دارم خانومی

ندایی پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 09:06 http://nedamir2008.blogfa.com

سلام عزیزم. خوبی؟
ممنونم از جوابت خانومی.
چشم سفارشا رو براتون ایمیل میکنم. ولی فک کنم یه کم بگذره بعد. چون توو خونه ای که قراره بریم مستآجر میشینه . باید صبر کنم تا حدود آذر ماه یا دی که عروسیمه و جهاز ببرم. رووم نمیشه الان برم اندازه بگیرم. ولی حتما مزاحمت میشم و زحمت دارم برات. ممنون از توضیحاتت و اینکه حوصله ب خرج دادی. قیمت تقریبیه اینایی ک میخوام چقد میشه؟ تهران هستید شما؟

بازم ممنون

سلام خانومی. ممنون وظیفم بود.

ریسه عروس و داماد و حروف اسمتون 30000 تومان. این رو میتونید از حالا و با توجه به ست اتاق خوابتون سفارش بدین که به موقع آماده بشه.
ریسه قلب برای اپن رو قیمتش متفاوته. توپر و توخالی بودن یا تعداد و ...

من شهریارم. اندیشه و شهریار تحویل حضوری دارم اما برای سایر جاها با پست پیشتاز ارسال میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد